Subject: FW: LC3408 Postijaama tee 4a, Jõelähtme küla elektriliitumine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 11:55:59 +0200

Tere

Palun registreerida Deltas.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Stenver Ljahovski <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:40 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC3408 Postijaama tee 4a, Jõelähtme küla elektriliitumine

Tere

Elektrilevi OÜ projekteerib Postijaama tee 4a, Jõelähtme küla, Jõelähtme
vald(24501:001:2303) elektriliitumist.

Soovime paigaldada elektriliitumise raames kinnistule 11260
Jõelähtme-Kemba tee(24504:008:0485) maakaabelliini u 16 m ja liitumiskilbi
soklile (asendiplaan manuses).

Kuna kinnistul Postijaama tee 4a piirdeaed asub kinnistu piiril, siis
seetõttu paigutaks kilbi  transpordimaale, et ööpäevaringne juurdepääs
oleks tagatud.

Kas võrgu rajamine 11260 Jõelähtme-Kemba teele soovitud mahus oleks
võimalik arvestades teega külgnevat ruumi?

Lugupidamisega

Stenver Ljahovski
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5381 9059 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.